PREZI

¿Què és el Prezi?

És un programa per elaborar presentacions, que ens permet compartir i explorar diverses idees sobre un llenç virtual basada en la informàtica en núvol. Prezi destaca gràcies a la seva interfície d'usuari amb zoom, en el qual els usuaris disposen d'una visió més apropada o allunyada de la zona de la presentació.
Podem afegir elements amb el path, que és el camí que es construeix per guiar la teva presentació. Al pujar una imtge, la podem seleccionar amb el Add Frames i per destacar una zona de la nostra presentació amb el Freign.
A més, el prezi ens ofereix una llicència especial per a estudiants i educadors. Que és el que vam utilitzar a l'última sessió de l'assignatura GTIC.

Os adjunto el meu primer prezi, i el que vam fer per un treball d'educació física un cop après el seu funcionament:





Per penjar el prezi al meu bloc vaig seguir el passos següents: 

1. Accedir a la teva compte prezi.
2. Clicar sobre el prezi que es vol publicar.
3. Dels diferents quadrets petits, accedir al quadre de ''compartir''.
4. Dels quadres que hi ha, clicar ''incrustar''.
5. Copiar el codi.
6. Accedir al bloc, a ''nueva entrada'' o una entrada que ja tinguis penjada.
7. Enganxar el link en el quadre esquerra anomenat ''HTML''.
8. Publicar.

És una nova eina que penso utilitzar durant la meva etapa com a estudiant. Encara que, a principi em va ser complicat utilitzar-lo, però quan li exampes el truc, es mol molt fàcil !

Comentarios

Entradas populares